Ημερολόγιο

14/05/2014

 

Σκοπός του μαθήματος είναι η μέτρηση της ταχύτητας με τον αισθητήρα φωτός. Δηλαδή να μετρήσω πόσο χρόνο θέλει το ρομπότ για να διανύσει μια συγκεκριμένη απόσταση.  Η απόσταση αυτή οριοθετούνταν απο διαδοχικές μαύρες γραμμές σε ένα άσπρο χαρτί , για να γίνεται κατανοητή από το ρομπότ η αλλαγή στην ένδειξη του φωτός.  Έτσι έχοντας απόσταση και χρόνο βρίσκω την ταχύτητα.

Οι ομάδες προβληματίστηκαν για την δημιουργία του προγράμματος και ουσιαστικά η λύση δόθηκε στο τέλος από τον καθηγητή  και απλώς εμείς αντιγράψαμε το πρόγραμμα. Στο πρόγραμμα αυτό χρησιμοποιήσαμε για πρώτη φορά δυο διαφορετικές ακολουθίες εντολών που έτρεχαν ταυτόχρονα.

Ανεξάρτητα από τη δυσκολία του προγράμματος, θεωρώ ότι σε αυτό το κομμάτι  του μαθήματος δεν πήρα ουσιαστικά τίποτα. Τόσο η λογική για τη δημιουργία του προγράμματος όσο και οι εντολές που  χρησιμοποιήθηκαν ήρθαν έτοιμες. Θα προτιμούσα να συνεχίζαμε το μάθημα και να είχαμε την ολοκλήρωση του προγράμματος για το σπίτι. Θεωρώ ότι με το να πάρω το πρόγραμμα έτοιμο δεν έμαθα ούτε το 1/10  από τις γνώσεις που είχε να που προσφέρει. Απογοήτευση..

Στη συνέχεια έγινε λόγος για τη σεμιναριακή εργασία και η οποία θα είναι ένα διδακτικό σενάριο.

 

speed-time-sostod