Δοκιμή απο Δοκιμακη

ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ

 

Picture 7 Το σεμινάριο της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που είχα σε αυτό το εξάμηνο σπουδών μου ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό από ότι είχα κάνει έως τώρα στο πανεπιστήμιο. Από το πρώτο κιόλας μάθημα μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον και πρωτότυπο. Πιστεύω ότι είναι πολύ χρήσιμο σεμινάριο και ότι η τεχνολογία, η ρομποτική και ο προγραμματισμός πρέπει να εισαχθούν στο δημοτικό σχολείο καθώς ο τρόπος ζωής και η γνώση μεταβάλλονται με ταχύτατους ρυθμούς εισάγοντάς μας σε μια νέα εποχή που η χρήση τους καθίσταται αναγκαία.

Στα πρώτα μαθήματα του σεμιναρίου ήμουν στο προγραμματιστικό τμήμα της ομάδας μου. Στην αρχή δυσκολευτήκαμε λίγο μέχρι να μάθουμε το λογισμικό του υπολογιστή, καθώς δεν είχε τα windows και όλες οι εντολές ήταν διαφορετικές. Το πρόβλημα ξεπεράστηκε εύκολα και αρχίσαμε να σχεδιάζουμε τα πρώτα μας προγράμματα. Τα προγράμματα αυτά ήταν για το ρομπότ μας που ήταν ένα ζουζούνι. Το ζουζούνι με το πρόγραμμα που του περάσαμε άρχισε να κινείται όπως ακριβώς το είχαμε προγραμματίσει, ο ενθουσιασμός στην ομάδα μας ήταν μεγάλος. Στα επόμενα μαθήματα τροποποιήσαμε την κατασκευή μας και την προγραμματίσαμε να κάνει διαφορετικές λειτουργίες.

Στα μέσα του σεμιναρίου οι καθηγητές μας, μας  πρότειναν να διοργανώσουμε έναν διαγωνισμό στον οποίο θα συμμετέχουν  και θα διαγωνίζονται όλες οι ομάδες. Ο διαγωνισμός αυτός ονομαζόταν robopong και σε αυτόν αγωνίζονταν κάθε φορά δυο ομάδες η μια αντίπαλη της άλλης. Στον διαγωνισμό τα πήγαμε καλά και ήρθαμε στην 2η θέση με τρεις νίκες. Για να τελειοποιήσουμε την κατασκευή μας εργαστήκαμε αρκετές ώρες καθώς ερχόμασταν και σε ώρες εκτός σεμιναρίου.

Η τελική μας κατασκευή ήταν η δημιουργία μια ηλιακής κυψέλης η οποία θα κινείται και θα ακολουθεί τον ήλιο για να βρίσκεται πάντα σε κάθετη θέση με αυτόν, έτσι ώστε να μπορεί να εκμεταλλεύεται το μέγιστο την ηλιακή ενέργεια.. Η υλοποίηση αυτή της ιδέας ήταν η πιο δύσκολη από όλες, καθώς οι ενέργειες που έπρεπε να κάνει η κατασκευή μας προγραμματίζονταν δύσκολα. Στο τέλος όμως καταφέραμε και πετύχαμε τον στόχο μας με αποτέλεσμα η κατασκευή να κάνει ότι ακριβώς θέλαμε εξ αρχής. Στην τελευταία συνάντηση του σεμιναρίου κάναμε παρουσίαση των εργασιών μας και η ικανοποίηση μας ήταν μεγάλη καθώς η κατασκευή μας άρεσε σε όλους.

Η συνεργασία και η επικοινωνία με τους καθηγητές αλλά και με τους φοιτητές στα πλαίσια του σεμιναρίου ήταν άριστη. Η βοήθεια από τους καθηγητές στα όποια προβλήματα-εμπόδια είχαμε ήταν άμεση, ουσιαστική και γρήγορη, έτσι δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα και όλα κυλούσαν βάση του προγραμματισμού μας.